Thursday 13 February 2014

"И ей така, изведнъж, в средата на най-обикновения живот, любовта ни дарява с приказка."

Още преди около месец Ви помолихме на нашата фейсбук страница да ни изпратите своите романтични истории/пожелания/мисли за Св. Валентин, за да ги съберем в един красив и трогващ пост по повод празника. Няма повече да губя време с излишни приказки и ще ви покажа какво ни изпратихте Вие, нашите читатели (запазили сме оригиналния правопис и пунктуация).

„ Моята любовна история е банална, влюбихме се на работното място и след 6 месеца бяхме семейство!Някои казваха, че е прекалено бързо, но нищо не е „прекалено бързо“ за истинската любов. Вече три години сме заедно и все така се обичаме, както и преди“

Елена, от Бургас

„Любовта за мен е да искаш да прекараш цялата вечност с твоя любим, да се събуждаш и да се усмихваш, че е там.“

Веска, от София

За мене любовта е най-нежното,най-съкровеното чувство.Любов е да подадеш ръка, да подариш надежда, да дариш усмивка. Любовта е доверие и споделяне. Любовта е в цветята, в гората, в океана, в природата. Любов е да се радваш на изгрева и залеза, любов е да прощаваш на този, който те е наранил и оскърбил. Любовта е толкова много неща, колкото ти се иска да бъде. Тя те оформя като човек, ти оформяш нея като чувство и себе си чрез нея. Любовта не се среща само в един човек, тя може да е във всеки и всичко. Тя е навсякъде около нас, трябва само да имаме сетива, за я почувстваме..и когато я открием само тогава животът ни придобива смисъл.

 Невин Бекир

„Любимата ми книга е „Отнесени от вихъра“, такава съм и аз безнадеждна романтичка, която винаги ще търси истинската любов, защото вярвам, че за всеки си има по някого някъде там.“

 Тони П.

„Срещнах приятеля ми на морето, той работеше през лятото в един хотел на рецепцията, а аз с приятелки бяхме си запазили стаи за ваканция. Много го харесах още като го видях, а той беше един сериозен и дръпнат, но не устоя на чара ми и все още ме търпи каква съм луда глава, вече цели 6 години! Благодаря ти, слънце!“ 

Александра Фотева


"Ето и пожеланието,което съм подготвила за моя любим!
В моите очи ти си ангел със златни криле,сладка тайна за моето сърце.С нежност докосваш ми сетивата,с дъха си стопляш ми душата.Правиш живота ми красив,всеки ден и всеки миг.Обичам прекрасния ти глас и всичко,всичко по край нас.Тъй,както птиците обичат пролетта,само с теб почувствах любовта.Държиш ме в твоите ръце,заключен си в моето сърце,да усещам твойта топлина,обичам аз на таз земя.За мене ти си всичко свято,за мене ти си мойто злато,причина си ти да се засмея,даваш ми сили да живея!"

Невин Бекир

„Обожавам любовта, най-вече когато е споделена, а моят съпруг ми показа какво е споделена любов, след една дълга и мъчителна несподелена“

Петя Георгиева


1 comment:

Unknown said...

Много хубав блог!Браво!