Thursday 6 February 2014

"Красиво е това, което обичаме." - размисли за Св. Валентин

Празникът на „влюбените“ е съвсем скоро, независимо дали го празнувате или не, от всякъде ще бъдем обсипани с всевъзможни начини да си похарчим парите за бонбони, балони, плюшени играчки, сърчица и тн. Не че съм толкова против „празника“, но не мисля, че трябва да има само един ден в годината, в който, ние жените, да получим цветя или да ни заведат на специална вечеря. Да, приятно е да ти угаждат един ден в годината, но още по-приятно е да ти показват постоянно, че си значима, оценена и обичана. Друга гледна точка е „колкото повече праници, толкова по-добре“, но аз лично не заставам зад нея.

Не ме разбирайте погрешно, аз също съм романтична душа - плача на филми, радвам се, когато получа подарък от любимия, оценям специалните вечери навън, екскурзиите и малките изненади, чета романтични романи, записвам си цитати, които са ми направили впечатление, но просто не харесвам изкуственото насаждане на Свети Валентин. Та до преди десетина години дори не знаехме, че такъв празник съществува, тогава защо го правим наш сега?
Но независимо от мнението ми, винаги ще умирам за роматични цитати от книги, песни и мисли на поети и писатели, затова подбрах някои от любимите ми в нещо като романтичен пост(въпреки че почти отрекох прануването на Св Валентин). И още по-хубавото е, че са инкорпорирани в дизайн за дома Ви.


Ще ми е интересно да разбера вие какво мислите, дами? Почитатели ли сте на празника или не? 













































































































































































Снимки: Pinterest.com

1 comment:

Unknown said...

Аз много обичам празниците,а Св.Валентин е най-романтичният празник.Носи толкова много настроение,емоции..и тези сладки подаръчета..толкова е хубаво