Monday 20 May 2013

Моят прекрасен бал: Неделина Калчева

Точно в разгара на абитуриентските балове Ви представяме една красива и стилна абитуриентка, която е избрала два разкошни тоалета за това така важно събитие за всеки ученик. Представяме Ви Неделина Калчева от град Котел, завършила Езиковата гимназия в град Сливен с профил английски и френски език.

Как избра подходящия тоалет за себе си?

Още в началото на учебната година,в която завърших, започнах да разглеждам роклите по витрините на магазините.Не знаех точно какво търся,знаех само че искам роклята ми да е черна.Пробвах доста рокли,но никоя не ми грабна вниманието от пръв поглед.Когато наближи времето за дългоочакваната вечер се сетих,че имам братовчедка,която е шивачка и може би трябва да попитам нея какъв тоалет точно би ми отивал.Разговарях дълго с нея,но тя ми каза да си подредя мислите и да избера поне няколко модела,които да я ориентират.Видях модела на Кейти Пери и тя ме убеди,че трябва да бъда в нещо свежо,а не в черно.Реших да избера роклята на Пери за балната вечер,а роклята в черно и бяло за пред балната си вечер.Шивачката ми се оказа голям професионалист и мога да подкрепя мнението си с думите на Димитрина Бянова,тъй като говорим за един и същи човек.

Трудно ли намерихте подходящите обувки?Какви бяха те?

Най-трудно ми беше да си избера обувки.Исках да бъдат в цвят сребро,но знаех,че по магазините се продават единствено сребристи сандали,а аз бях твърдо против тях.Обикалях доста градове,но намерих мечтаните обувки в град София.Бяха останали само един чифт с моя номер.Тогава се почувствах като Пепеляшка, просто ми паснаха идеално на крака.



Какъв бюджет беше определила за тоалет и обувки?

Бюджетът,който отделих за тоалета и обувките не надвишаваше сумата от 450 лв.

Как избра прическата?А гримът?


Трудно избрах прическата си.Първоначално исках да изглеждам по друг начин.Но в деня на бала преживях доста личен проблем с кавалера ми и реших,че ще заложа на едри къдрици.За грима знаех,че ще го направя сама,тъй като ми се отдава и нямах нужда от помощ.За съжаление ми беше много трудно да се справя,тъй като си изкълчих крака,когато отивах при фризьора.В крайна сметка успях да запазя самообладание и да се справя с четките и моливите.

Би ли заложила отново на същия тоалет, ако трябваше да избираш сега?
Ако трябва да бъда честна не бих заложила отново на същия тоалет.Бих заложила на черния или червения цвят.

Какви са ти спомените от самата вечер?
Имам много красиви спомени от самата вечер,но и много мрачни.Както казах имах проблеми с кавалера ми от лично естество и в очите ми имаше много сълзи,поради тази причина.Но съдбата отново се намеси и същата вечер малко по-късно срещнах човека до себе си в момента.Често съм мислила защо точно на мен трябваше да се случват тези неща точно на балната вечер,но осъзнах,че това всъщност е било знак да срещна прекрасния човек до себе си в момента.

С какво се занимаваш в момента?
Студентка съм 2-ри курс в ИУ - Варна,специалност Финанси.

Какво би посъветвала бъдещите абитуриенти?
Бих посъветвала бъдещите абитуриентки да изживеят тази нощ с най-прекрасните си усмивки.Нека не се влияят от случващото им се в лична гледна точка.Нека не забравят,че този прекрасен миг ще могат да го изживеят само един път през живота си.Нека да направят така,че НИКОЙ и НИЩО да не бъде в състояние да развали тази неповторима нощ!Бъдете уверени в себе си и излъчването,което притежавате!Почувствайте се като принцеси,защото всяка една от вас го заслужава!

Пожелаваме на Неделина само късмет и успехи занапред, нека остане така мила и чаровна!

No comments: