Saturday 6 April 2013

Моят прекрасен бал: Рослана Желева

Ден след ден бавно приближават абитуриентските балове, предполагаме вече роклите са почти готови, прическата е измислена, а обувките чакат кротко момента, в който ще бъдат извадени от кутията.
Рослана напълно покрива определението стилна абитуриентка, чаровната и лъчезарна млада дама е завършила Професионална Гимназия по Облекло „Ана-Май“ Пловдив. Прочетете интервюто ни с нея, за да научите повече за нейната подготовка за бала, избора и на тоалет и спомените, които пази от тогава.

Здравей, Рослана. Поздравления за избора на рокля!Как избра модела за абитуриентския си бал? На шивач ли се довери или беше готова рокля в магазин?

Р.Ж: В представата си имах съвсем различна рокля от тази, с която бях на бала си. Не успях да попадна на добър шивач и след няколко месеца проби, реших, че е по-добре да си направя друга рокля. Мои роднини ми препоръчаха моден бутик в София - "Angel". Разгледах всички готови рокли и по случайност си харесах един от моделите. Исках да се направят малко промени, за това ми ушиха нов. Като цяло съм много доволна от роклята и от професионалното отношение на всички в бутика.

Трудно ли намери перфектните обувки към тоалета?

Р.Ж: О, да! Определено обувките бяха доста трудни за намиране! Те не бяха нищо особено, но аз имах малки изисквания. Черни на висок ток с леко лъскава материя, за да може да си отиват на роклята ми.
Като цяло държах да съм по-семпла от към бижута, обувки и чанта. Самата рокля беше напълно изчистена и според мен доста елегантна.

Колко беше бюджета горе-долу, който отдели за тоалета си?

Р.Ж: Мисля, че около 800лева.

Как се спря на прическата и грима? На професионалисти ли се довери или се погрижи сама?

Р.Ж: Бях избрала прическата и грима си месеци преди бала. Направих по една проба около две седмици преди самия бал.Нещата се получиха както очаквах. Гримьорката се казва Минка Петрова и работи в Пловдив. Препоръчвам я на всяко едно момиче. Изключителен професионалист. А прическата си направих в студио за красота '' Chloe''.


Ако имаше възможност да изживееш още веднъж бала си, би ли променила тоалета?

Р.Ж: Ако имах възможност да имам бал отново, щях да променя всичко.

Какви спомени запази от тази неповторима вечер?

Р.Ж: Спомените ми са невероятни и ще останат завинаги. Цялата подготовка и самата вечер минават като един миг. За това изживейте този миг и го направете незабравим, защото той ще ви остава завинаги. Балът e веднъж в живота, насладете му се!

С какво се занимаваш в момента?

Р.Ж: В момента не живея в България, по едни или други причини не виждам развитието си в България, за съжаление. На кратко - следвам мечтите си и давам всичко от себе си за да ги постигна.

Какъв съвет би дала на абитуриентките от випуск 2013?

Р.Ж: Единственият съвет, който бих могла да си позволя да дам е да прекарат вечерта си по най-невероятния възможен начин. Балът се случва веднъж и остава спомен за цял живот.


Благодарим на Рослана за това интервю, пожелаваме и да не спира да следва мечтите си, където и да е!
А на вас, мили дами, сме приготвили още интервюта с приказни абитуриентки, с които ще отброим оставащото време до баловете тази година. Очаквайте следващото съвсем скоро :)


No comments: