Tuesday 26 February 2013

Моят прекрасен бал: Александрина Димитрова

Скоро идва март месец, а с него и наближаващата пролет. Вече виждаме леко напъпили дървета, скоро ще дойде Великден, а малко след него и започват баловете. За да сме в крак с времето, продължаваме към следващата красива абитуриентка от албума с нашите отличнички, името и е Александрина Димитрова от Велико Търново. Алекс завършва езикова гимназия с профил френски и английски, а я момента живее и учи в София в Нов български университет, специалност реклама.

Кога започнаха приготовленията за бала ти и как избра точно на тази визия?

А.Д: Горе-долу по това време миналата година започнах подготвянето на тоалета, като подготвяне е доста силно казано...не съм отделяла кой знае колко време за това. И не съветвам никой да се впряга особено По баловете има толкова много разплакани момичета, коя за прическа, коя заради това, че е видяла друга със същата рокля...Не забравяйте, че това е денят, в който празнувате! Не се взимайте толкова насериозно. Моята цел свързана с външния ми вид в този ден беше да изглеждам максимално естествено и себе си. Не ми допада идеята за къдрици и кокове просто, защото „имам бал”.

Как се спря на това естествено излъчване, което си запазила и на абитуриентската си вечер?

А.Д: Избрах косата и гримът ми да бъдат такива каквито са почти всеки ден и не съжалих. Отидох на фризьор и гримьор колкото да не се занимавам аз, но можех да си се справя и в домашни условия със същия успех Ако имате ограничен бюджет за тези неща и имате доверие на собствените си умения бих ви посъветвала да пропуснете професионалната помощ.


Какъв бюджет отдели за тоалет, прическа и грим?

А.Д: 70% от бюджета за бала ми замина за фитнес и солариум и си струваше хаха... Роклята, обувките, бижутата – всичко ми излезе адски евтино, може би защото знаех точно какво искам и се доверих на правилната шивачка. Ако искате да сте различни най-добре заложете на този вариант, а и не на последно място – по-изгоден е. Моделите по бутиците са с адски завишени цени и обикалянето ви би било безсмислено,  ако сте от момичетата които трудно си намират нещо, което да им грабне окото.. Аз съм от тях и не видях нито една рокля, която да осмисли пътуването ми до София, Асеновград и всички други, които сигурно ще искате да посетите...

Защо се спря точно на тази рокля?

А.Д: Лично смятам, че по баловете най-много се отличава семплото. Така обяснявам и избора ми – права, дълга рокля, може би по-нестандартен цвят, който съобразих с тена ми иии гол гръб, защото голямото деколте го намирам прекалено директно хаха... Обувки и чанта в цвят, който иначе бих носила само през трупа ми - златисто, но тогава подхождаше

Би ли искала да изживееш отново бала си?

А.Д: С удоволствие бих изживяла тези дни отново, кой не би Спомените ми са повече от приказни, всичко минава адски бързо..това всеки може да ви го каже. Забавлявайте се, извлечете максимума, забравете каквито и тревоги да имате тогава. Балът е повод да се запознаете с адски много прекрасни хора!

Би ли избрала отново същия тоалет,ако балът ти беше тази година?

А.Д: Бих облякла отново балната си рокля, да, не съжалявам за нищо в миналогодишния си избор. Сега обаче прическата ми е друга и бих заложила на нещо по-различно, което може би не на всеки би допаднало, но на мен ми харесва адски много! Сложила съм снимка, дано вдъхнови някого. Най-важното е да изберете това, което подхожда на вас!

Благодарим на Александрина за хубавите снимки и чудесното блиц интервю :) Пожелаваме и попътен вятър в образованието и кариерата! Успех!

Вдъхновението на Алекс сега


No comments: