Saturday 21 July 2012

Тайните мисли на брачните двойки




        Мъжете са от Марс, жените от Венера. А за осъществяването на тази междупланетна комуникация се изисква немалка доза усилия, за да просъществуват бъдещите любовни отношения и то за дълго време. Без общуване е много трудно да разберем за какво си мисли човека срещу нас, как се чувства и какви емоции изпитва. Ето един забавен сценарий на това какво се случва, когато избягваме да обсъждаме връзката си със своя партньор или се затваряме в себе си.

Примерна ситуация: Вечеря у дома, в края на деня.
Тя: Нещо е много мълчалив. Сигурно не му харесва яденето. Дали не прекалих с джоджена?
Той: Одеве мернах две хлебарки да изпълзяват изпод хладилника. Дано не ги е видяла, дано не ги е видяла, дано...
***

В леглото, преди да заспят.
Тя: Не ме прегръща.Някак е отчужден и студен. Вероятно вече не ме желае. Дали все още съм привлекателна за него?
Той: Лелее, как ми се наду корема от страхотната манджа на жената. Ако пръдна тихичко, дали ще й замирише?
***


По време на секс.
Тя: Дали му харесва тази поза? Дано не ми види целулита на дупето... Одеве изключих ли фурната? Нищо, после ще проверя. Ох, утре ме чака тежък ден в офиса...Имам да свърша хиляда неща. Да не забравя и за родителската среща. Трябва да питам Сиси откъде си купи онази страхотна дамска чанта....Дано още да е в намаление. Ще си върви страхотно с новите ми ботуши от естествена кожа...И с блузката, която мама ми подари за рождения ден. А пък каква рокличка мернах на витрината оня ден...ех....Ох, не мога да се съсредоточа...
Той: Ох, ох...не сега, дръж се още малко...не свършвай сега...Мисли за дърти бабички по прашки...Не, не за Анджелина Джони...Не за нея...
***

В магазина.
Тя: Как ли ми стои тази рокля? Дали не прави задникът ми да изглежда двоен? Ох, страх ме е да го попитам какво мисли. На това огледало му има нещо – по принцип не съм толкова дебела. Оженил се е за хипопотам. Трябва да отслабна. Край, от утре съм на диета.
Той: Боже, какво прави такава страхотна жена като нея с мен? Не я заслужавам. Иде ми още тук и сега да разкъсам тази секси рокличка, пред изумените погледи на всички.
***

Още няколко примерни ситуации
Тя: Днес съм изчистила основно целия апартамент. Тогава откъде идва тази странна миризма? Може би трябва да проверя отново котешката тоалетна.
Той: Къде ли си хвърлих мръсните чорапи? Все трябва да съм ги забутал някъде...
***

Тя. Какво ли мисли за новата ми подстрижка? Нищо не казва, сигурно съм ужасна и просто не иска да ме обиди! Ще убия фризьорката.
Той: Защо ли ме гледа така втренчено? Дали не съм сгафил нещо? Сигурно съм пропуснал да свърша някоя важна работа. Рожденият й ден? Не, със сигурност не е в близките няколко седмици. Но определено ми се сърди за нещо. Какво съм сторил?...Мисли...мисли!...Отговорът трябва да е пред очите ти..
***

Тя: Днес пак ме викаха в директорския кабинет. Учителката хванала Иванчо да бърка под полите на момичетата. Чудя се вече какво наказание да му измисля на това дете?
Той: Толкова съм горд със сина си!
***

Тя: Дали според него тя е по-хубава от мен?
Той: Тази жена е почти толкова привлекателна, колкото съпругата ми. Дали би се навила на тройка?
***

Тя: Дали все още ме обича така силно, както в началото?
Той: Ако й кажа, че я обичам ужасно много и означава всичко за мен, дали ще ми позволи довечера да гледам мача само с момчетата, за да се напием както доброто старо време?
***

Тя: Пак закъснява за нашата романтична среща.Това е последната капка... само още една издънка и...
Той:Сигурен съм, че трябваше да свърша още нещо... Взех колата от ремонт, напазарувах, прибрах децата от училище...хм...
***

Той: Брррр, адски ми е студено. Май ще пропусна банята. Нали оня ден се къпах. Пък и е зима, все пак.
Тя: Ако си мисли, че ще си легне мръсен, жестоко се лъже!
***

Той: Мдааа, определено съм пуснал бирено шкембенце. Ама и така съм си ебати и пичът. Не бих отказал бирата и чипса за нищо на света. Пък и докато мога да си виждам оная работа, положението не е чак толкова трагично.
Тя. Значи аз мога да спазвам диети, за да съм красива заради него, а той не полага дори минимално усилие, за да влезе поне малко във форма!
***

Той: Мамка му, любимият ми футболен отбор загуби мача. Ужас!!! Какво ще правя сега? Дължа 50лв. на братовчедка си. Не трябваше да се хващаме на бас.
Тя: Мария днес го видяла на кафе с някаква непозната жена. Изглеждали много близки, смеели се, прегръщали се. Сигурно ми изневерява. Какво ли да му взема при развода?
***

Той: Купих й страхотна златна гривна за рождения ден. Ще се направя, че съм забравил за него, за да я изненадам приятно. Колко съм хитър! Ще й натрия носа, задето ми каза, че не съм спонтанен и я смятам за даденост.
Тя: Изтеглих тайно пари от сметката му, за да си купя онази уникална златна гривна, за която си мечтая още от миналия рожден ден. Заслужавам го! Той няма да ми се сърди.

        Позабавлявахте ли се? Дали ако бяхме стигнали до онова стъпало на еволюцията, в което можем взаимно да си четем мислите, щеше да е по-лесно да комуникираме помежду си? Кой знае!
        Мъже, не е нужно всеки път да разбирате жените. Жени, не се опитвайте непременно да влезете в главата на мъжа. Просто се обичайте и бъдете щастливи.


Автор: Боряна Върбанова

No comments: