Tuesday 31 July 2012

Тоалет на деня: 31.07.2012

Ценете и се радвайте на малките моменти в живота.Например аз днес се радвам,защото:

1.България победи Полша на Олимпиадата в Лондон!Ура!
2.Прекарах хубав и ползотворен следобед.
3.Имам страхотно семейство и приятел,за които съм много благодарна.
4.Намеренията ми са да прекарам също толкова прекрасна вечер....а и да не забравяме,че е лято!
А и нека сложа 5-та точка,защото съм малко суеверна...лимонадата,която смятам да изпия след малко също мисля,че ще ми се отрази добре предвид температурата навън,която е около 35 градуса.(последната точка наистина може да се нарече най-малкото днешно удоволствие)

И така на темата...днес избрах тоалета на Сидни от the daybook, защото харесвам съчетанието между дантелената блуза и жълтата пола,също така мисля,че този тип поли трудно се съчетават правилно,а тя определено е успяла.





































































































































обувки: Michael Kors, пола:  Lulu's, блуза: UO,  очила: Windsor



No comments: