Tuesday 22 April 2014

Прическата на Елза от "Замръзналото кралство"

Колко приказно хубава е анимацията Замръзналото кралство(Frozen) на Дисни?
От глaвата ми все още не може да излезе песента "Слагам край"(Let it go) и още куп забавни моменти, които малки и големи ще помнят дълго време. Не веднъж съм споменавала колко голяма почитателка съм на Дисни и как сигурно знам всички песнички наизуст, но бях позагубила надежда, че ще ме плени отново някоя анимация след чудесните филми, които продуцираха към края на '80 и '90.
За тези от вас, които са почитатели на филмчето и на сестрите Елза и Анна, намерих този колаж как да постигнете прическата на Елза без много усилия. Имате нужда от лак за коса, за да и придадете необходимия обем и основни умения за сплитане на плитка. Успех!





























































































Източник: Cosmopolitan.com

No comments: