Sunday 31 March 2013

Моят прекрасен бал: Виктория Георгиева

В последните месеци преди финалното броене до майските балове, решихме да Ви представим още няколко красиви млади момичета, които са заложили на стилно облекло за абитуриентската си вечер. Една от тях е и Виктория Георгиева от град Сливен, която е завършила езиковата гимназия в родния си град преди година. Запознайте се с чаровната Вики и разберете повече за нейните преживявания покрай треската на абитуриентските балове.







































Здравей, Вики, как се спря на тази стилна рокля? Шита ли е или е купена от някой магазин?

В.Г: Модата винаги е била моя страст и може би поради тази причина за мен беше наистина важно да избера перфектната за мен рокля за абитуриентския си бал. След много обикаляне и пробване на различни модели в продължителност на повече от месец бях напълно отчаяна, защото никъде не намерих това, което търсих. Повечето рокли в магазините ми изглеждаха еднотипни-прекалено натруфени, а аз бях решила,че искам нещо изчистено и семпло. Напълно се отчаях и в последния момент реших да си ушия роклята. Бях разгледала доста модели, запознах се с модните тенденции и така избрах цвета и типа рокля. Отидох при най-добрата шивачка в Сливен и заедно с нея доуточнихме детайлите.

Как избра обувките си? Много ли време прекара в търсене на перфектния чифт или беше "любов от пръв поглед"?

В.Г: Обувките също избрах много трудно. Понеже, както казах, роклята ми беше напълно изчистена, трябваше да акцентирам върху тях, затова търсех нещо по нестандартно и едновременно удобно. В крайна сметка си харесах златни обувки с доста ексцентрични и различни от обичайните токове.

Сама ли избра прическата си или се остави в ръцете на фризьор?

В.Г: За прическата си се оставих изцяло в ръцете на моята фризьорка, която ме посъветва да заложа на златист цвят на косата, много обем и големи къдрици, доверих и се и наистина много се харесах.

Ако сега можеше да избираш отново тоалет за бала си, на същата визия ли щеше да се спреш?

В.Г: Не съжалявам за нищо от абитуриентския си бал и ако можех да съм абитуриентка отново, щях да избера същата рокля.
Страхотно е просто да имаш бал. Събират ти се толкова много емоции и невероятни моменти, само за една вечер, но всичко минава страшно бързо точно като на сън и после остават само снимките и приятните спомени.

С какво се занимаваш в момента?

В.Г: В момента съм студентка в УНСС в София.

Какво би посъветвала тазгодишните абитуриентки?

В.Г: Лично аз бих посъветвала тазгодишните абитуриентки също да заложат на по изчистените тоалети, дори най-добрият вариант е да изберат нещо практично, което ще могат да носят и по нататък. Най-важното е да не се притесняват, да бъдат много усмихнати и да се насладят максимално на страхотните моменти, които ги очакват.

Ако имаше възможност, би ли искала да изживееш бала си отново?

В.Г: Разбира се, че бих искала да изживея отново бала си. Това е едно от най-страхотните преживявания, изпълнено с най-невероятните емоции и каращо те да се чувстваш наистина много специален.


На тази лъчезарна студентка пожелаваме успешно дипломиране и успехи занапред! Благодарим на Вики за това кратко интервю, а Вие очаквайте съвсем скоро следващата красива абитуриентка на страниците на нашия блог!


No comments: