Sunday 20 January 2013

Моят прекрасен бал: Румяна Ванчова

Благодарим на всички,които ни писаха колко полезна им е рубриката ни "Моят прекрасен бал".Надяваме се тя да ориентира много бъдещи абитуриентки и да им помогне в приготовленията за бала.След чаровните Петя и Антония,продължаваме с нова доза стилни абитуриентки в лицето на Руми Ванчова, която е родом от Видин,но живее в София от 14 години. Завършила е 29-то СОУ " Кузман Шапкарев" и е почерпила вдъхновение за тоалета си от една холивудска звезда.







































Как избра роклята за бала си? От къде черпеше вдъхновение?

Много трудно ми беше да избера своя тоалет за бала,заради фигурата си, с която исках да се съобразя.Исках роклята да е елегантна и да ми отива най-вече.Разглеждах всякакви сайтове,но попаднах на Zimbio.com, от там попаднах на галерията на Ева Лонгория и в нея видях прекрасната рокля, от която взех идеята за горната и долната част на моята. Разбира се, кройката бе променена според фигура ми от дизайнераката Поля Кинова и модна къща Палома, която се намира на ул. Пиротска на ъгъла с ул.Джордж Вашингтон, точно зад Централни хали.Тя ме ориентира в материя за самата рокля и дантелата, която бе обшита в долната част. Останах очарована след 3-тата проба и за 2 месеца имах роклята.



А подходящи обувки трудно ли намери?

Обувките за мен са една от най-важните части за завършека на тоалета. Избрах ги лесно,защото знаех какво искам - обувка средно 10см, с платформа и отворени пръсти и ги намерих.Моите обувки бяха велур, както и дамската чанта-портмоне. Държах да са един цвят и материя.

Колко приблизително ти излезе тази чудесна визия?

Роклята бе 680лв, обувките и чантата 80лв, средно без бижутата тоалета ми излезе 800лв.


Как реши каква ще бъде прическата? За грима на професионалист ли се довери или на себе си? 

Прическата си я бях харесала още в 8ми клас и реших,че за моя бал ще съм с нея,отидох на пробна и официална прическа ,за да добия представа как ще се получи. Гримът реших да си направя сама,защото бях ходила на пробен и гледката беше плачевна и от страх да не заприличам на плашило, реших да се гримирам сама. Поне знаех,че ще направя каквото искам.

Задаваме този въпрос на всички момичета - ако можете да изживееш още веднъж бала си, същата визия ли щеше да избереш?

Хаха това е най-трудния въпрос! Мисля,че всичко бих направила по същия начин с изключение на грима, бих се престрашила и доверила на професионалист.


Какви са спомените ти от самата вечер?

Смело мога да кажа - най-хубавата вечер в моя живот! Прекарахме си прекрасно с много танци,смях, купон... беше страхотно.

С какво се занимаваш в момента?

В момента не работя, уча за поредни кандидат-студентски изпити.

Какво би пожелала на бъдещите абитуриентки?

Моят съвет към тях е да съобразят роклята спрямо фигурата си,а не по това как на някой друг стои дадената рокля.Да не се обличат тип "леки жени" и всичко да им е навън, красотата може да бъде показана не само с разголено тяло.И най-важното да не робуват на "сега т'ва е модерно и аз ще съм с такова", бъдете с това, което ви отива!

И последно,ако можеше би ли искала да изживееш абитуриентския си бал още веднъж?

Ооо разбира се, не бих пропуснала за нищо на света.


Искрените ни благодарности на Руми за това интервю!Пожелаваме и попътен вятър и успех на кандидат-студентските изпити!
А вие очаквайте скоро следващата стилна абитуриентка в рубриката ни "Моят прекрасен бал".

No comments: