Tuesday 10 April 2012

DIY:Цвете аксесоар

Напоследък съм се отдала на изкуството "направи си сам", да си призная никога не съм си представяла,че ще се заинтригувам толкова много,но при всеки удобен момент търся различни неща из интернет.Предупреждавам Ви,започнете ли .....спирането става много трудно,аз поне още не съм стигнала до тази фаза. Последното нещо,което намерих и съм го запазила в папката "Да направя" е този аксесоар цвете!На много различни съм попадала,но този определено ми хареса.Дано е полезен и на вас!

Виждате името на сайта на картината,така че определено го посетете,имат доста добри идеи,директен линк съм сложила под всички снимки :)










































Може да изпринтирате тези модели,за да получите същия ефект.












































































































Източник: thesemomentsofmine

No comments: