Saturday 28 April 2012

Изгодни дрехи от разпродажби!

От доста време не съм правила подобен пост,но реших,че е време да направя една шипонг/фешън сет публикация.Както съм споменавала и преди аз живея във Великобритания и откакто моите колежки,с които поддържаме страницата и блога, заминаха на стажове в чужбина и нямат много време да ми помагат, се справям сама.И по същество много съм облагодетелствена от огромното количество разпродажби по магазините тук.Не си мислете,че са като разпродажбите в България,където нарочно са завишени цените преди да се пусне намаление,тук в действителност можеш да си позволиш много хубави и качествени дрехи с огромно намаление.За мое голямо щастие и късмет успях да намеря една рокля на Allsaints,която от доста време харесвам,но в сайта струваше 120 долара,а аз не съм от тези хора,които биха пръснали много пари за дрехи и очаквах да дойдат намеленията.Понеже е от новата им колекция не съм мислила,че скоро ще я намеря така изгодно,но попътувах из Англия последните две седмици и случайно в магазин в Манчестър я намерих за 40 паунда,което си е изключително изгодно!

Ето една комбинация,която спретнах и мисля така да я нося лятото.Ако имате подобни рокли, можете да си направите и вие подобна лятна комбинация.

No comments: