Sunday 8 April 2012

Тоалет на деня: 08.04.2012

"Нещо пролетно,нещо свежо",това се въртеше в главата ми,докато търсих кой тоалет да пусна в рубриката и не знам доколко изпълних задачата,която си бях поставила,но съм доволна от избора си! :) Тези дни преминахме през бохемския стил и определено пак ще се завърнем към него,защото и трите сме големи почитателки на този начин на обличане.Да си призная честно спрях се на този тоалет заради обувките!Не са ли сладки?(естествено,ако не си падате по този стил ще бъда шумно освиркана,но не ми пука,бих ги носила с удоволствие :P )
А въображаемата ми комбинацията как бих ги носила е доста по-различна от тази,но всеки си има вкус :)

Източник: cendrillon-fashionblog




































































блуза: Zara(текуща колекция)
панталони: Zara (стара колекция)  
чанта: River Island  
обувки: Lady Dragon Shoes Melissa x Vivienne Westwood 
гривна: Aula







No comments: