Thursday 5 April 2012

Тоалет на деня: 05.04.2012

Днес колкото и студено да е при мен( в момента съм във Великобритания),мисълта за хубавата пролет в България винаги ми помага да изкарам студените дни тук по-леко! :) И докато търсех подходящ тоалет,който да ми хареса,за да го повиша в "Тоалет на деня", попаднах на новата комбинация от Сидни от Америка.Предполагам,че и при нея е хубаво и приятно времето за разлика от студа и вятъра тук,но стига съм се оплаквала...Ето пролетно-лятното и облекло,знам,че на много от вас сигурно няма да ви хареса,но сега съм в такова настроение и всички малко по-хипи/бохемски дрехи много ме вълнуват! Съветът ми към тези от вас,които още търсят своя стил е...не спирайте да експериментирате и накрая ще го откриете!Понякога е по-хубаво да преминеш през различни фази,отколкото стриктно да следваш една! :)















































обувки: Old Navy, пола: Nordstrom, колан: втора употреба, тениска: Zara, часовник: подарък, очила: Target 






No comments: