Sunday 19 February 2012

Тоалет на деня: 19.02.2012

Днес ще Ви представим отново Андрея,чийто тоалети вече няколко пъти са попадали под нашите радари.Но какво пък,просто обичаме разнообразието,а тя ни го предотавя с неповторимия си стил.


















"Носих това облекло миналия Петък на работа и толкова ми хареса,че преди 2 дни отидох с приятелите ми Кортни и Бен да пием кафе и хапнем по мъфин облечена така.Както винаги те имаха какво да кажат за тоалета ми и една от остроумните им реплики беше,че изглеждам като сестрата на Върколака от Х-мен.Но тъй като харесвам филма го приех като комплимент!
Нося това дънково яке доста тази зима,а ризата е абсолютно една от любимите ми за този сезон от Levi's.Това облекло е може би най-удобното,което съм носила този сезон!"


















































[Levi's риза: Archives Vintage
дънки: J Brand,
яке: от J Crew
елек: Rachel Rachel Roy
Jeffrey Campbell ботуши: Lori's Shoes
гривни: Misfits, 
часовник:  Kenneth Cole
пръстени: Banana Republic и BCBG, 
чанта: Marc Jacobs]












Ние от екипа на "Всичко за жената" вдигаме палци в знак и ви казваме,че ако решите да изпробвате подобна комбинация няма да сбъркате! :)

No comments: